۱۳۹۰ آبان ۲۱, شنبه

خلاصه نویسی دستورات در اتوکد Edit PGP


یک از قابلیت های اتوکد این است که شما میتوانید دستورات را برای خود خلاصه نویسی کنید و در زمان صرفه جویی کنید.

چند طریقه برای خلاصه نویسی فرمان ها هست که یکی از راحت ترین روش ها را توضیح خواهم داد.

ابتدا از منو TOOLS گزینه Customize و
 بعد دستور (Edit Program Parameters (acad.pgp را انتخاب میکنیم. 









بعد از اجرای فرمان یک فایل TEXT اجرا میشود.که تمام دستورات خلاصه شده اتوکد شما در ان نوشته شده است. 




برای اینکه دستور LINE را اصلاح کنیم که (در حالت پیشفرض دستور درست است برای راحتی شما از ان استفاده میکنم) هر وقت در خط فرمان ALI تایپ کردیم خط ترسیم کند ، یک خط به انتهای فایل متنی اظافه میکنیم . 



برای اصلاح به ترتیب زیر عمل کنید. ابتدا تایپ میکنیم (ALI, *LINE) البته نیازی به پرانتز نداریم . 



حالا فایل متنی رای ذخیره کرده و اتوکد را غیر فعال میکنیو و دوباره اجرا میکنیم که فایل PGP دوباره بارگذاری شود.

و یا از دستور REINIT استفاده میکنید و گزینه PGP را انتخاب میکنیم.




۲ نظر:

  1. سلام دوست عزیز
    اگر در سایت بالاترین عضو هستید ممنون می شم یک دعوتنامه برایم بفرستید قصد دارم یک وبلاگ در دفاع از نظریه تکامل دایر کنم. و برای حذب مخاطب شدیدا به یه حساب کاربری بالاترین نیاز دارم.
    پیشاپیش سپاسگزارم.
    barughi@gmail.com

    پاسخحذف
  2. درود
    دوست عزیز من کاربر بالاترین نیستم
    یکی از کاربران زحمت لینک رو میکشه

    پاسخحذف

نظر شما به من کمک میکند تا خدمات بهتری ارائه کنم
لطفا به بهتر شدن من کمک کنید